قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین چرم آرا

1- قوانین مربوط به گارنتی 12 ماهه چرم آرا

تمامی محصولات چرم آرا ساخته شده از چرم طبیعی بوده و با گارانتی 12 ماهه چرم آرا به فروش می رسد.

شرایط گارانتی:

1 - مدت زمان گارانتی این محصول 12 ماه از تاریخ فاکتور می باشد.

2 - به همراه داشتن فاکتور خرید معتبر و یا شماره فاکتور و کارت گارانتی الزامی می باشد.

3 - 1 - موارد مشمول گارانتی : - کلیه موارد مربوط به ایراد در فرایند تولید چرم و یا آستر - موارد مربوط به نقص و ایراد در یراق آلات

3 - 2 - موارد عدم شمول گارانتی :

- هرگونه سهل انگاری در استفاده از محصول که موجب ایراد و یا نقص در محصول گردد. نحوه ی صحیح نگهداری از محصول را مطالعه نمایید.

- اتمام مدت زمان گارانتی

3- به منظور دریافت خدمات گارانتی، هزینه ارسال محصولات به انبار چرم آرا، به عهده مشتری می باشد.

 

از طریق شماره تلفن صدای مشتری 02122885072 و آدرس ایمیل support@charmara.ir با ما در تماس باشید.

2- قوانین و مقررات 7 روز ضمانت بازگشت

- توجه داشته باشید در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شده باشد و دلیل بازگشت کالا ایراد فیزیکی و ظاهری محصول ارسال شده نباشد هزینه بازگشت کالا به انبار چرم آرا به عهده خریدار خواهد بود.

 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.

- بازگشت هزینه برای خرید های بالای 100 هزار تومان مطابق با فاکتور بوده، و برای خرید های زیر 100 هزار تومان که شامل هزینه ارسال می باشد، با کسر هزینه ارسال از مبلغ کل فاکتور می باشد و تنها هزینه کالا به خریدار مرجوع می شود.

- پس از بازگشت کالا به انبار چرم آرا، مبلغ کالا بعد از تایید واحد کنترل کیفیت، تا 48 ساعت کاری به حساب خریدار مرجوع می شود.

- لازم است کارتن و کاور محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کاور یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن کاور و جعبه، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (پارگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و یراق آلات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در کارت گارانتی) را شامل می‌شود.

- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ما از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود. در صورتی که هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری اطلاع داده شود، اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز   الزامی است. 

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بازگردانده شود.

3- قوانین و مقررات مربوط به ارسال کالاهای تهران و شهرستان

تهران:

سفارشات شهر تهران در صورتی که قبل از ساعت 15 ثبت شود، همان روز و بین ساعت 14 الی 18 ارسال خواهند شد، و در صورتی که بعد از ساعات 15 ثبت سفارش صورت پذیرد، روز کاری بعدی بین ساعات ذکر شده به دست مشتریان گرامی خواهد رسید.

در صورتی که مبلغ کل سفارش ثبت شده از 100 هزار تومان بیشتر باشد شامل هزینه ارسال نخواهد شد و در صورتی که کمتر از مبلغ 100 هزار تومان باشد 8 هزار تومان هزینه ارسال محاسبه خواهد شد.

شهرستان ها:

سفارشات شهرستان ها طی 48 الی 72 ساعت (روز کاری) ارسال خواهند شد.

در صورتی که مبلغ کل سفارش ثبت شده از 100 هزار تومان بیشتر و زیر دو کیلو گرم باشد شامل هزینه ارسال نخواهد شد و در غیر این صورت 10 هزار تومان هزینه ارسال برای سفارشات زیر 2 کیلوگرم محاسبه خواهد شد. برای سفارشات بالا 2 کیلو گرم سفارشات به صورت پس کرایه برای مشتریان ارسال خواهد شد.

 به اطلاع می رساند ارسال سفارشات در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه صورت می پذیرد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()